polarpriset

Bilder från Polarpriset
Hej! Idag är det fredag och äntligen höstlov! Najs, tänkte köra på ett flashback friday inlägg. Jag la ju aldrig upp nåt om polarpriset som jag var inbjuden till! Var där och såg massa kända ansikten och upplevde musiken samt prisutdelningen. Alla var väldigt finklädda och Kungen delade ut pris till två pristagare. Jag hade självklart på mig favoritklänningen från Mycloset, love it! Nu ska jag fixa lite hemma och tagga inför JAY-Z TONIGHT!! Taggad som få! Ha det toppen och njut av lovet! Kram Awa
 
Kommentarer
Postat av: Ida

Din klänning är värkligen jättefin Awa! skulle så vilja träffa er<3 Puss<3

2013-10-25 @ 18:08:39
URL: http://enjoytheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback