Sandhamn in my heart

Hej! Kollade igenom lite bilder igår och kände att jag ville dela med mig av lite bilder från sommaren! När det börjar bli lite kallare och mörkare kan det vara skönt att drömma sig tillbaka lite. En sjukt rolig sak jag och Andrea gjorde tillsammans i somras var att sommarjobba....
på Sandhamn, vi jobbade på Sandhamns Bageriet. Det var sjukt kul för det var så roliga människor och att träffa kunder och olika typer av människor var kul! Det var en väldans massa turister varje dag som kom och prövade "seglarbullen" som är den kända bullen. Det var ju ett plus att jobba på ett bageri för man fick smaka mycket goda bullar! Vi hade några lediga dagar tillsammans och då solade vi, kollade gossip girl, joggade, åt haha och mycket mer! Det var ett otroligt värt sommarjobb och tack alla som jobbade med oss och gjorde det så otroligt minnesvärt och kul! Njut av sommarbilderna! Kramis Awa

 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh sandhamn <3 miss it! (hehe jag är en av astrids kompisar, vet inte om ni kommer ohåg mig!!)

2013-10-09 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback