Vågit

Mitt hår har alltid varit spik rakt och inte kunnat locka förr att det går ut en timme senare. Men med tiden har jag fått tjockare hår och även att jag får naturligt vågit hår när det har regnat eller varit fuktigt. Det ni ser på bilden är för att det regnade dagen innan, det blev väldigt fina naturliga "lockar/vågor". Är väldigt tacksam över det för då slipper man locka själv. Och nu dom senaste dagarna har det varit väldigt fuktigt i luften!
 
Men det är inte alltid det blir så fina lockar, utan ibland kan det bli ett vek runt hela huvudet, vilket ser hel konstigt ut lol.
 
Nu har jag ätit upp min turkisk youguhurt, honung, grenola och banan frullle (hade äntligen tid att fixa i ordning min frukost extra mycket!) så nu ska jag rulla till skulan. Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: Linnea

Har exakt samma hår problem! Dock har du mycket finare hår än mig haha

2013-10-23 @ 23:53:57
URL: http://linnealjungss.blogg.se
Postat av: Linnea

Har exakt samma hår problem! Dock har du mycket finare hår än mig haha

2013-10-23 @ 23:55:11
URL: http://linnealjungss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback