Answering

Fråga;
Roligt initiativ av er faktiskt , jag själv är från Skåne men känns inte som tjejerna här är i närheten av att klä sig så, kanske också för ni har mer utbud av butiker? Men har en fråga bara , är ni båda mer för att klä er i fashion än typ som Beyonce som är jättevarierad och bär till exempel mer "streetwear" å då menar jag Nikeskor , snapback keps och coola t-shirts och linnen , finns inget jag diggar mer när de kommer till vardagsstilar än Beyonces, är de något ni skulle kunna tänka er ? Sen en fråga till, jag är mycket för hip hop å RnB ,frågan är tror ni musiksmak har stor påverkan på vilken klädstil man har ? Ha det bra
 

Svar: Hej , tack så mycket! Vad kul att du gillade inlägget! Det handlar förmodligen om utbudet men också om influeser av olika stilar från alla håll i stockholm blandas, vilket är grymt kul och häftigt att se. 
Jag tycker att Beyoncé är väldigt fashion i sin still generellt, fashion enligt mig är inte bara det som ses på runwayen men jag diggar Beyoncés stil och tycker den är superhärlig, speciellt med blandningen vardag och chic. Sedan beror det ju lite på i vilka sammanhang du ser henne, på en paparazzibild eller på röda mattan. Men ser alltid välvårdad ut och har fina detaljer som binder ihop outfits.
 
Två steg till att klä dig som Beyoncé och få inspo;
b
 
Green swirl
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback