Dirty Works

Helloo, tänkte bara snabbt updatera vad som händer i vardagen.. Jag har blivit ännu sjukare och har legat hemma med feber.. :( Hade jätte svårt att sova igår natt och vaknade upp helt kall svettig, inte roligt alls. Så har försökt att plugga idag (gick inge vidare) men sovit/vilat för det mesta. Usch gillar inte vara sjuk och allt hände så plötsigt. Sen för att toppa min otroligt roliga dag *sarkastisk* så tappade jag min mobil och hela skärmen sprack! Bläää

Eftersom min mamma fyllde år nyligen så fick man 75kr på Nelly.com, så då tänkte vi utnyttja presentkortet. Så vi köpte 2 pack med vanliga Face Wipes som ni ser i bakrunden, som man lätt tar bort smink med! De kommer i från ett märke som heter Dirty Works, och packetet såg så gulligt ut så jag gick in och kollade på deras andra produkter.
 
Så vi köpte även en Detox Mask, som såg ut att kunna vara något! Det är alltid bra att göra hår masker eller ansiktsk masker någon gång då och då för att djup vårda. Ska ha film mys nu efter middagen med mamma så ska nog prova den ikväll tror jag och så får jag återkomma med hur masken var senare. :) Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback