Rosa blommor

Nu är jag hemma och ska fixa lite saker och sen ska jag iväg till tennisen, var skit kul att komma igång föra veckan! Och nu kommer även Ariana, hon var på klass resa föra veckan. Yeey
Nu märker man verkligen att skolan är igång! Lite mer plugg i gymnasiet, mer än vad jag hade förväntat mig! Men det är bara att köra på. :)

Tänkte också säga att jag har ingen kamera för tillfället, eller har den men har tappat bort min laddare och har inte  så mycket batteri kvar. Blir så sjukt jävla irriterad på det. Går och letar varenda dag typ, tror jag har slängt den nästan.. Det är grymt dåligt att Canon inte har samma batterier och laddare till alla deras kamror. Nu ska jag gå och äta och försöka glömma att jag inte hittar den för det gör mig bara på dåligt humör... lol Kram Andrea
En bild från i sommras, när Marielle och jag var ute och plockade blommar.
Älskar dom blommorna, man blir så glad av att kolla på dem.
Kommentarer
Postat av: Anonym

vart spelar du tennsi?

Svar: tennis stadion :)
boosha.blogg.se

2013-09-03 @ 11:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback