Söndags trött

Nu sitter jag hemma och snörvlar, yes jag har blivit förkyld! Jätte jobbigt, känner mig trött och har ont i huvudet också... :( Men har i alla fall haft en bra lugn helg.

Lördag: Firade vi mamma på morgonen med stor frukost och packet. Sen gick jag och åt lunch med min bror och hans flickvän som är och hälsar på här hemma i Stockholm, för i vanliga fall så bor de i London. Var med Bianca och fikade, såg även lite på demostrationerna som var på stan! På kvällen så var jag med Marielle, Lou och William och chillade och bakade kladdkaka och sen sov jag över hos Marielle.
Söndag: Jag och Marielle gjorde pannkakor till frukost och kollade på jävueln bär prada. Pluggat. Ätit föddelsdags middag för mamma.

Lite blandade bilder från helgen, nu ska jag göra te och försöka sova tidigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback