Sju svart vita

Nu är jag hemma igen! Efter vi hade sovit över hos Filippa igår så åkte Awa jag hem igen och för att jag hade läxhjälp och efter det gick jag, Awa och mamma på body balance. Det är en blandning av yoga, pilates skulle jag tro! Lite jobbit i bland men super skönt när man är klar och ska vila, sin belöning i slutet efter hela passet! :)
Nu ska jag duscha och sen sticka lite och kolla på Gossip girl!! Nu har också Awa blivit besat hehe! 
 
Jag sa förut att jag skulle läga upp lite bilder från igår, men nu när jag kollar på dom så var dom inte så bra lite bilder på sushin och några randoms på oss! Så jag tänkte visa lite bilder från påsken eftersom jag inte ha gjort det innan, så här har ni sju svartvita från påsken! :) Kram Andrea
Canon EOS Rebel XSI / Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback