A great Saturday

Music: Nervo - You're gonna love again

Idag så var jag först på Karolinska S för att kolla mitt öra kunde inte knapp sova i natt heller! Men när vi kom ditt och hade väntat på vår tur så sa dom att vi inte skulle hit när vi hade ringt ett annat sjukhus som sa att vi skulle dit och bla bla bla. Så vi fick åka till ett annat sen på kvällen som vi hade fått en tid hos sen! Efter det träffade jag Ariana och jag hjälpte henne byta hennes parfym som hon hade fått, blev en från Clean super najs var den! Åt middag sen och så gjorde Ariana och jag chocklad doppad annanas med té super mys. Och så satte vi pärlor på våra hörlurar men vi eller snarare jag kom inte så så långt förens jag behövde gå! Så det var min dag, härlig att det var bra väder också! ♥ Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback