All around the world

ååå, shit det är så mycket bieber fiver överallt! Och tro mig har också blivit "smittad" igen!! Bara väldigt synd att jag inte kunde gå hans konsär... :'( Men hoppas verkligen att det kommer fler gånger!!
Såg nyss på en documentär som jag hade hittat, det är 2 delar och de filmar under hans första tour med albumet Belive! Så så jävla perfekt, spralig, glad och snygggg han är! 
Han går fram till fans på gatan sjunger på en balkong och ta bilder och är super rolig på meet and great! Det här kanske var ett år sedan, och nu tror jag han inte har den orken att vara så idag. Tror inte han mår så bra och polisen hade nyligen hittat narkotika i han turné buss så hoppas verkligen inte det är han som har rökt på igen... :/ 
Jag ska se andra delen nu och sen sova! Kram Andrea
Klicka HÄR för länkar till avnitten
Kommentarer
Postat av: Klara

Hur kollar man på avsnitten? Kunde inte playa de? Måste man vara medlem? Kram

Svar: nej, men sök runt lite alla funkar inte! :)
boosha.blogg.se

2013-04-26 @ 07:12:48
Postat av: Anonym

OMG SÅG DIN M&G BILD HELT SERRIÖST DÖR

2013-04-26 @ 07:28:33
Postat av: Emme

Hej! Jag bara undrar om man måste downloada videon, eller om man bara kan playa den? :)

Svar: Tryck på play bara! :)
boosha.blogg.se

2013-04-26 @ 19:11:58
Postat av: greta

laddade du ner avsnittet eller hittade du det online? :)

Svar: Nej såg online! :)
boosha.blogg.se

2013-04-26 @ 23:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback