COPENHAGEN

 
Hej många undrade var jag shoppade och var jag var, jag var i Köpenhamn så tänkte ge en mini-guide nu innan jag lägger mig!
 
Here u go!
 
Jag älskar Köpenhamn och älskar shoppingen, stadspulsen och den lite röriga miljön haha. Jag brukar gå på Ströget, som den stora gatan heter, där finns allt ifrån billiga butiker till dyra som Louis Vuitton.
 
Illum Varuhus, detta är som NK och här inne hittar du en superstor avdelning med Sephora smink(finns dock i Täby);
 
Abercrombie and Fitch är ett måste att bara gå in i butiken, för den är extremt mycket större och finare än Hollisterbutikerna i Stockholm/ Täby. Det kan dock vara ganska(vääääääldigt) lång kö;
 
 
Sen finns det massa småbutiker längs Ströget som är billiga, prissättning på kläder i Danmark är relativt låg så det är bra!
Gå till affären TIGER, vet inte vilken gata den ligger på dock men det är bara att fråga, alla vet om den typ där.
Tillbaka till första sidan finns i Malmö också vad jag vet, tror det ska öppna i Norrköping också.
 
Sen i matväg så ska ni gå till Café Europa för massa goda bakelser och en mysig miljö eller till Café Norden mittemot typ, dessa ligger vid Ströget vid ett torg, "amagertorv", på Café Norden finns den godaste lemonaden ever!!!

 



 
Kommentarer
Postat av: Alice

Tiger är öppen i Norrköping

2013-04-04 @ 23:02:12
Postat av: Anna

Finns även 2 TGR i lilla Kalmar!:)

2013-04-05 @ 11:29:24
Postat av: Mira

Tgr finns i Växjö, Halmstad(På Väla var jag vet), Hässleholm och jag tror det finns en i Jönköping. :)

2013-04-05 @ 11:57:18
Postat av: Alicia

Åh tack för att du svarade så fort! Nu vet jag exakt vart jag ska shoppa! ;)
TGR finns också i Göteborg på avenyn/valand. :)

Kram. <3

2013-04-05 @ 12:27:24
Postat av: Stina

TGR finns även i liljeholmsgalerian, i liljeholmen alltså! :)

2013-04-06 @ 10:49:27
Postat av: Hanna

Hej! Jag undrar några saker. I din haul video så har du köpt en bikini på Hollister. Men finns Hollister i Köpenhamn? I så fall vart? Och hur tycker du att Abercrombie storlekarna är, alltså mindre än vanliga, större än vanliga eller typ som normala storlekar? Skulle bli jätteglad om du svarade <3

Svar: Jag köpte den i Malmö, efter köpenhamn! Normala! :)
boosha.blogg.se

2013-06-14 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback