Gårdagen

Igår så var mormor och jag på stan och när vi kom till svampen (sture plan) så var det massa tjejer som stod i en cirkel och vi hade ingen anning varför men det var för att gruppen The Fooo skulle uppträda så vi stannade och kollade. Det roliga va att dom var uppe på själva svampen och dansade! Dom är sjukt dukiga på att både dansa och sjunga!!

Sen efter det gick vi till nk där vi åt lunch och jag har typ traditon att jag alltid tar deras pannkakor eller ibland Croque Monsieur (grillad macka) sedan jag var liten lol. men dom är extremt goda och sen super god frukt!! Sen så fick jag med mig hem ett par super sköna spring byxor för dom jag redan hade var lite konstiga... Och på kvällen så åt jag middag med min moster + familj och lite fler super gott och mysigt! Sen gick jag hem till Awa och sedan sov jag där.
Och nu på morgonen har jag och Ariana varit ute och sprunigt och nu är jag hemma och ska snart till Ariana för att äta lunch och sen ska vi till hennes pojkvän! Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: Andrea

Omg The Fooo <3

2013-04-28 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback