Kvälls té

Hejj, idag hade jag och Ariana tennis och dom andra två i vår grupp var inte där så då det var bara vi och det var skit kul. Vi körde super många matcher och det var hela tiden koncentrerat och Gryma matcher annars brukar vi alltid skratta så vi bryter ihop men ju bättre vi blir ju mindre av det! I slutet så förlorade jag med 2p skillnad men jag tycker det var ok men blev så klart skit sur! Lol

Nu ikväll så kom min moster hit och åt middag med mig och mormor (mina föräldrar är bortresta där av min hund tas om hand hos en kompis till mamma). Då åt vi jätte god middag men sen så satt vi jätte länge i vardagas rummet och åt frukt sallad och prata, jag stickade under tiden och sen gjorde jag lite te också! Super härlig och mysigt på en måndag kväll! Nu ska jag sova och håll utsikt på bloggen kommer lägga upp 2 försmå Juicy C dresser på bloppisen om någon är intresserad! Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback