Q/A

Q:Hej! 
Jag har en fråga som jag verkligen jättegärna skulle vilja få svar på. Hur lägger man på ett filter när man filmar med iphone? Har sett att jättemånga har filter men förstår inte hur man gör. Är det någon app eller liknande? Försökt att googla men utan resultat. 
Kram på er finisar! :)
A: Vi använder oss av Videofyme's nya app! Där man skaffar ett konto och så kan man lägga upp videos, med filter och musik och även följa andra! :) Kram
UPDATE; MER EXAKT SÅ DRAR DU PÅ SKÄRMEN EFTER ATT HA SKAFFAT VIDEOFY APPEN, MAN DRAR FRAM OLIKA FILTER NÄR DU  SKA FILMA.
 
Q: Bara en fråga som jag skulle bli super glad om ni svarade på är vilka färgar har ni på era urbanears? Och vilka färger tycker ni är snyggast?:)
A: Jag (Andrea) har ett par mörk gröna och ett par blåa! Sen har Awa ett par ljus grön och hade ett par vita men dom försvan! Jag tycker dom som jag har och turkosa är snyggast! ;)
 
Q: Designen blev skit snygg! 
Förresten ska ni till One Direction konserten i maj? :)
A: Tack så mycket!! Awa ska men inte jag! :)
 
Q: Svarade ni på alla frågor som ni hade på frågestunden? Eller kommer det en del 2? För min fråga svarade ni inte på...
A: Japp det kommer en svars video del 2 snart, råka radera videon så vi gör en ny snart! :)

Nu ska jag bara låta mina naglar torka och sen ska jag hoppa i säng! Kram kram Andrea
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej ni har en jättebre blogg älskar den, hur ni skriver om mode och gör vidios men också hur era liv ser ut ! :) jag har en fråga och det är var kommer din döskalle väska ifrån awa ? :)

Svar: Tack! Från Cara
boosha.blogg.se

2013-04-02 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback