Q/A

Q
1: jag har lockit hår och gillar det inte så därför undrar jag om det är dåligt för håret att platta det varje dag. 
2: vad vad det för något du sprya i håret innan du började platta? 
3: Hur gör man för att håret inte ska bli lockigt under dagen?
 
A
1: Ja det är dåligt att platta håret varje dag för du utsätter det för värme och sliter på det i längden, jag hade en "heatfree" månad, då utsatte jag inte håret för hetta i nån form såsom plattång, locktång elelr hårfön. Mitt hår blev lenare och längre.
2: Det var en spray från Schwarskopf som skyddar mot hetta och hjälper till att få det rakt, köpte den hos en frisör.
3: Man kan inte göra så mycket om dt är fuktigt i luften så blir det ofta lite krusigt, har hört talats om fuktskyddsspray men vet ej om det funkar, om det börjar regna så kan du ta på luva eller en mössa och ha resten av håret i en fläta! 
 
Kram Awa, hoppas du fick dina svar.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback