Smoothing blow dry lotion

Min mars månads favorit måste nog vara den hära Lotionen för håret från Abba. Jag fick den i Filippa K påsen, på sportlovet tror jag! Och nu har jag använt den ett par gånger och den är grymt bra! 
Man tar den efter man har tvättat håret, bara över ytan på håret och sen så fönar man håret och så kan man ta lite igen efter! Som det står på baksidan av produkten så ska den ge shine och sleek finish, alltså glans och en snygg finish typ och det gör den verkligen!
Den har bytt ut lite min hår olja eftersom den här inte så fet och eftersom jag får så frissigt hår i hår botten måste jag ta olja där men då blir håret fettigt fort! 
Jag kollade även upp vart man kan beställa den från nätet och hittade bara en americans sida men den kostar runt 100kr skulle jag tro. Men jag har sett i flera frisör salonger att dom har produkter från Abba! Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: matilda

Bra!

2013-04-02 @ 19:52:30
URL: http://matildiz.se
Postat av: Emma

Nice

2013-04-02 @ 19:52:50
URL: http://emmaerikssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback