SOMMARN

NU är sommarn äntligen planerad och det känns så skönt att ha massa roliga saker att se fram emot, tänkte berätta lite om hur min sommar ser ut!
 
1.Large
Pappa kommer till Sverige från Usa och är här en vecka sen åker jag, mamma och Pappa till New York! ÅÅÅÅ äntligen har längtat sen jag var typ 9 och äntligen är allt bokat och klart! Om ni har några tips på vad man ska göra i NYC kommentera gärna! Sparar massa pengar nu så jag ska kunna literally shop til I drop!
 
2. Large
Sen blir det bröllop 2 dagar efter vi kommit hem, så mysigt! Min kusin gifter sig!!
 
3.
Sen bär det av till en härlig semestervecka på Kreta med familjen. Älskar Grekland och detta blir fjärde gången för mig, älskar maten, havet, solen , kulturen, ALLT!!!! 
Large
 
4. MORMOR OCH MORFAR WOOP WOOP!!!! <3 <3 <3<3<3<3<3

5. Spontanvecka(kanske Gotland eller nåns land)
6. Sommarjobb med Andreaaaaaa <3
 
 
SER FRAM EMOT DENNA SOMMAR SÅ MYCKET!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sara

Empire state building, frihetsgudinan och time squre(stavning) måste ni se när ni är i New York

2013-04-30 @ 14:15:21
Postat av: Anonym

Du kan gå upp i empire state building, gå i central park och sen så finns det jättebra shoppingställen vid time square och där!
Ps: superbra blogg:D

2013-04-30 @ 15:48:58
Postat av: Lisa

Jag var nyligen i New York! I shoppingväg var jag inte inne i jätte många affärer men jag var på en outlet som heter Woodbury common premium outlet och den ligger ca 1 h från NY. Eller den ligger i New Jersey, men det är så värt det. Finns direkt bussar som går från penstation till just den outleten. På Outleten fanns det massvis med märken allt från Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Tory burch, American Apperal, Eagel Outfitters osv här kan du kolla alla affärer som finns där: http://www.premiumoutlets.com/outlets/store_listing.asp?id=7
Affärer inne i NY som jag gillade var Abercrombie, VS, Forever 21 och även Aeropostle.
Top of the rock är ett måste när du är där nästan, jag har hört av folk som vart uppe i både Empire State Building och Top of the rock att top of the rock är coolare. Ännu coolare på kvällen skulle jag tro också! Central Park måste man också gå i för att vara i NY tar verkligen på krafterna men i den parken så blir allt så lugnt och mysigt!
Blev rätt långt men rekomenderar dig verkligen om outleten för allt är så himla prisvärt där fick bland annat en t-shirt från (DKNY)DonnaKarenNewYork för 120kr och en kabelstickad ralph lauren tröja för 400kr. Om du gillar True Religion jeansen så ska du definitivt dit, ca 1000kr kostar dem bara där!

2013-04-30 @ 16:00:39
URL: http://lisakarolina.devote.se
Postat av: Fia

Guuuud vad mysigt!!! :)

2013-05-01 @ 12:23:38
Postat av: Amanda

Hej! Älskar bloggen btw! <3
Jag var i New York i sommras och jag måste bara tipsa om woodbury commons premium outlet. Det ligger ca 1 och en halv timme ifrån NYC så man får åka buss eller hya bil mem det är verkligen värt det! Det finns massor med butiker där så man kan verkligen shoppa allt man vill ha och det är till halva priset mot i NYC!!! Vi märkte också att man ska skriva ut rabatter från deras hemsida så får man det ännu billigare! Jag kan verkligen rekommendera det! :D

2013-05-03 @ 17:18:22
Postat av: Cajsa

Heej! Åhh new york är verkligen väärldeens bästa!! Äskade aalllt! Jag tycker att ni borde åka till jersey garden (stavning) det är i alla fall en outlet med VS, abercrombie, gilly hicks jaa allt! Men det beror lite på hur mycket tid ni har eftersom det blir lite en hel dags utflykt (jag var där 10 dagar) och då var det värt det! Allt var såå billigt!! Tishor och pyjamas shorts för 5 dollar inne på abercrombie och trosor för 1 dollar på gilly hicks!!! Heelt galet haha fast det kan ju vara olika beroende på när man åker dit såklart! Annars tycker jag att ni borde ta en stund i central park med lite piknik för det var så stört härligt!! Kraam

2013-05-03 @ 17:19:46
URL: http://cajsaa.webblogg.ee
Postat av: Elin

Hej! Jag måste tipsa om Century 21 i New york, tror det finns på två ställen i New york. först när man kmr in där tror man det bara finns skit men om du kollar runt kan du hitta riktiga märkesfynd! Hittade bland annat en juicy mjukisdress där för mindre än halva ursprungspriset! Och väldigt coola skor! Så missa inte det!
Mitt favvoställe i New york är Greenwish/West village där finns 6 marc jacobs butiker, Michael Kors och magnolian bakery! Det är även inte så många turister där och ganska lugn stämning! De spelade bland annat in serien "Sex and the City" där. Väldigt mysigt!
Försök även att inte fastna på de stora gatorna! Det är på smågatorna som guldgruvorna finns!!

Ha en bra Resa! Älskar New York!!

2013-05-03 @ 18:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback