Fall feelings

 
Untitled #6
Collage by Boosha
 
Hösten börjar närma sig i kalendern i allafall dock inte på vädret ännu vilket är bra, men höstmode tycker jag är så otroligt mysigt och jag tycker att grått är en otroligt mysig och härlig färg! Jag tycker att "grey is the new black", den är liksom inte dyster och funkar att piffa upp med lite fina smycken och lite färgklickar hit och dit.
I höst kommer jag satsa på härliga stickade tröjor och fina kjolar med strumpbyxor som färgklickar, jag har även införskaffat nya uggs som är lite "bikerinspirerade" som kan tuffa till en outfit! Jag tycker även att man kan ha fina färgglada byxor i orange, vinrött, lila mm. Sedan skulle även ett par Boyfriend jeans vara snygga till en oversized grå stickad tröja.
 
Jag tycker om DKNY F/W 13 kollektion med lite inslag av det där gråa som jag snackar om, om du spolar fram till efter 05.54 så får du se de inslagen från årets kollektion! 
 
Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Snyggt collage :)

2013-08-21 @ 14:29:17
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback