NARS

Äntligen fredag!! Nu har man gått en hel riktig skolvecka efter schemat. Man är ganska trött när man kommer hem från skolan varje dag, så det är jätte skönt med helg! Köpte även biljett till insparks festen idag på rasten, ser verkligen ifram emot den.
I helgen kommer jag vara på landet eftersom vi ska bygga om här snart så vi behöver packa ner våra saker i flytt kartonger. Så det är sista gången jag är här, tills sommaren innan allt kommer se ut som en bygg arbets plats. 

Har nyligen införskaffat en ny blush från NARS, i färgen Orgasm. Det är den blushen dom är kändas för, en klassiker! Eftersom jag har alltid lyckats tappa mina andra hela tiden i marken och lyckas spräcka minst 3 stycken. Så tänkte jag lika gärna prova ett nytt märke istället för lancôme som jag annars alltid har haft (eller rättare sagt mammas som jag har tagit, hehe...) när jag ändå skulle köpa ett nytt. Dom hade alltid en extra stor "burk" så att det skulle få plats med den där borsten man får med, men eftersom jag aldrig använder den så kände jag att jag vill hitta något mer kompakt och smidigt. Så då provade jag den här klassikern då från NARS. Och den här är då min, inte snodd från mamma hahah! Kan rekomendera den, super fin trodde först den var jätte glittrig vilket jag inte ville ha. Utan den är lite lagom och inte så rosa heller, perfa för mig! Kram Andrea
Du kan hitta den på Sephora i stockholm, eller klicka HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback