NCLA

Jag tänkte tipsa om ett super bra nagelack som jag nyss har provat! Märket heter NCLA Los Angeles. Jag provade den för första gången i torsdags så det har gått 4 dagar nu. Och det har inte flagnat någon stans vilket jag är lite förvånad över, eftersom det händer nästan alltid mig även fast det är ett bra kvalitets nagelack! Så det är super!
Jag har färgen: Bel-Air Trophy Wife
Dom här nagelacken har ännu inte lanserats i sverige men kommer att göra det i höst hos NK. Så då får jag hojta till när dom finns tillänliga att köpa, för det är verkligen ett lack man måste prova!
Awa kommer även lägga upp en liten review på det nagelacket hon har provat från NCLA! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback