Skol start

Vi har knappt nämnt något om att vi har börjat skolan, och gymnasiet!! Vi började föra veckan väldigt tidigt. Men det var ändå bra på visa sätt (förutom att sommarlovet blev lite mindre) eftersom då var alla 1 själva på skolan innan alla 2 och 3 började. Det har varit väldigt kul att börja gymnasiet, nya kompisar, man fick välja vilken inrikting man ville gå själv och inte läsa som en och samma kurs.
Vi hade väldigt korta dagar dom första dagarna, men trots det blev man väldigt trött. Det är säkert för att man är i nya miljöer träffa många nya osv.

Nu har man gått ett tag och vi har redan börjat få läxor, har en historia läxa tills imorgon så här är det ingen mjuk start! Idag så var jag även och köpte pappers mapar till varje ämne eftersom man få så mycket papper hela tiden så det är bra att hålla i sär dom. Fanns i 5 olika färger och går att hitta på Svanströms men dom har bytt namn nu till Office Depo. Sen idag har jag även träffat min kompis Daniela vi gick på stan och fika super mysigt! :) Men nu ska jag åter gå till min läxa. Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilket/Vilka gymnasium går du och Awa på? :)

Svar: Vi kommer inte nämna det pga. olika själ :)
boosha.blogg.se

2013-08-21 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback