Alexander Wang

Nu har äntligen min nya lila älskling (lol) kommit! Har kollat på den här väskan jätte länge och nu har jag äntligen köpt den för det pengar jag jobbade ihop i sommras. Som ni ser på bilderna är det en väska från Alexander Wang och i modellen Rockie, den är lite mindre än Rocco som var den modellen man började först med dom här väskorna. Men ville ha en mindre väska där man har mobil, plånbok, nycklar mm. sen är den större brutallt tung eftersom den har ungefär 50 fler nitar (ja jag har räknat hehe). Det är det ända lite minus som finns med den här väskan att den är tung men om man vill va fin får man lida pin ;) Kram Andrea

Visst är den underbar? Blir typ glad av att kolla på den :D
Kommentarer
Postat av: Julia Rosengren

Gud så snygg väska! Och vilken grym blogg ni har!😍

Kram

2013-12-09 @ 22:03:59
URL: http://hoppryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback