Best face forward

Idag så har jag varit på mammas jobb igen och jobbat på för middagen, sen gick vi på ett spinning pass på Sats! Super kul, det är när flera cyklar på tränings cyklar och så är det en tränare som leder. Ska nog gå och göra det igen med mamma någon gång, sen hade dom gjort bra remix på låtarna som dom körde som gjorde att man blev peppad. Jag fick ta det lite lungt bara eftersom jag har varit sjuk, men nu börjar jag komma igång som vanligt igen! :) Så efter gympan åt jag lunch själv på Taco bar... ur trist eftersom mamma skulle tillbaka. Sen innan jag åkte hem fick jag med produkterna ovan och sen pads till det, sen även Berocca (bra att boosta med vitaminer efter man har varit sjuk) och nu ska jag snart ha läxhjälp! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback