The Vow

Sitter just nu och kollar på Mello, tycker inte det är så många/knapp några bra i år! Synd, för förra året då jag knappt kolla så det ganska många som va det och nu i år när jag typ sätt varje vecka så är det kast, synd men jag tycker om Gina och Dannys "nummer" dom brukar nästan alltid levera grymt! ;) Fast hon som sjuger Must be love var ändå rätt så bra och Ulrik helt ok! Aja, kollar inte så noga, men snart ska vi se The Vow! Channing Tatum är ju även med i Dear John, så sjukt snygggg och så gullig!! 
 
Idag så har jag tagit det lungt som alla andra dagar, nu är jag riktigt trött på att vara sjuk kollat på Gossip Girl och Modern Family sen typ sovit 4 timmar, haha så skönt men det är bara jobbigt att sova sen ikväll... Tror jag har fått influenas men vi vet inte, men det finns typ inte så mycket att göra förutom att vila. /Andrea
Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig,har precis haft influensan och det tar 10 dagar för att bli frisk
Kram Emma

2013-02-24 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback