Tjej middag

Här kommer det lite bilder från igår! Det var super kul och mysigt och roligt. Vi åt Fajitas, super gott men mättande och såg på Melodifestivalen och QX Galan och sen åt vi glassen som Yollibox hade sponsrat oss med (+ toppings) suupper rekommenderas! Sen så hade vi allmänt kul med dubbelhakor osv... lol och så låg vi och prata ett tag innan vi somnade. Så nu är nog alla ganska trötta och vi skulle ha bastat men eftersom alla var lite så förkylda (där av att Awa och jag har mössor på oss, lol) så är det inte så bra! :(
Nu har jag haft 2h musik historia med min läxhjälp snarck... Nu ska jag över till Ariana och bara chilla och äta upp hennes godis ;) Kram kram Andrea
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Ser riktigt mysigt ut 😘

2013-02-15 @ 14:06:06
URL: http://alvizfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback