Frågestund 3

 

Kommentarer
Postat av: Maya

Vem är det som filmar in era videos?
När ni har frågestund?

Svar: Vi filmar själva på mobilen! :)
boosha.blogg.se

2013-01-23 @ 20:45:20
URL: http://mayaharrysson.bloggplatsen.se/
Postat av: Emma

Tack för att ni svarade på mina frågor! :D
Och Andrea, det är bra att du inte tycker det är pinsamt att ha dyslexi, för jag ser inget fel med det bara att man har svårare att lära sig. Jag har iallafall inget problem med när du läser eller skriver :) Älskar er blogg och följer den dagligen hela tiden!<3

2013-01-23 @ 21:14:07
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: Felicia

Ååå typiskt jag missade frågestunden, trodde den slutade imorgon :(
Hoppas ändå jag kan få svar, vilken är eran favorit mode tidning? Och favorit parfym? Tacksam för svar :)

2013-01-23 @ 21:32:02
Postat av: Elma

SNÄLLAA SNÄLLA asså om ni vill skulle vara sjukt roligt om ni kunde göra chubby bunny challenge!!

Svar: kanske! ;)
boosha.blogg.se

2013-01-23 @ 22:17:45
Postat av: Jennifer

Hej! Kan du göra en video/ förklara om hur du plattar ditt hår?För jag har också sånt hår som du och jag vill hjärna få hjälp med sånt.

Svar: absolut någon dag när jag ska platta men det lär dröja :)
boosha.blogg.se

2013-01-24 @ 20:14:38
Postat av: Ida

Hej Awa! Fixar du ditt hår själv? Kan du ge mig några tips som man kan ha till sånt fint och lockigt hår.

2013-01-24 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback