Friday

Idag ska jag och Awa ha en healty night med Ariana om hon kan! Så vi ska träna en timme och sen spa lite med bubbel pool och bastuu!! Åå vad jag längtar det bästa som finns efter man har tränat är att man får vila som på Yogan att i 20min man bara ligger och slappnar av och inte tänker på något lite svårt ibörjan men sen är det så skönt blir så avslapnad!
Men nu ska vi få ha lite bad och bastu det bästa jag vet! Förutom att jag inte har så bra tåla mod i bastun lol tycker det blir för varmt för fort nästan ibland.. lol och sen efter det ska vi äta på en indisk resturang, mumsss
 
Super taggad och har varit roligt hitils att komma igång med träningen! :) Hoppas ni också får en härlig fredag!!
 
Kram Andrea


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback