Mat

Känner att vi tipsar ganska mycket nu! Men det tycker jag är kul att dela med sig av idéer liksom, ni kan dela med er av idéer i kommentarerna! I allafall så tänkte jag fortsätta tipsa ;)
Vi var på indisk restaurang i fredags och åt supergott mat, det blev lite sås över och lite naan-bröd kvar när vi var mätta så jag bad om att få ta hem det! Så idag värmde jag på såsen och brödet och åt en supergod indisk lunch! Så fråga alltid om att få ta med resterna för det har man rätt till och det är smidigt som luncher hemma! Kram Awa

Kommentarer
Postat av: Melissa

Sjukt fin blogg ni har, tänkte bara säga att jag inspireras så sjukt mycket av dig Awa och tycker Andrea verkar vara en sån sjukt fin, trevlig och kul tjej. Haha, sluta aldrig blogga. Älskar er blogg!!

2013-01-28 @ 14:45:20
URL: http://melissahr.blogg.se
Postat av: sara

det ser väldigt gott ut

2013-01-29 @ 07:45:23
URL: http://sariita.blogg.se
Postat av: Sara

Jag älskar din blogg Awa!!!
De ser jättegott ut.

2013-01-29 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback