Mixed

Go kväll! hahah tänkte göra ett litet inlägg nu på kvällen! :) Idag så har det varit bara vanlig skola sen stanade jag och Carolina kvar efter skolan för att göra vårt grupp arbete på NO-Fysik, vi stanna till 18.... sen spelade Awa och jag in vår frågestunds video! Och nu på kvällen gick vi på info kväll på en annan gynmasie skola! Super kul att man kan kolla och få höra från elever ger mer perspektiv och snart börjar det närma sig att välja för hands valet och jag har fått hem brevet nu med uppgifterna! 
 
Sen var det en tjej som inte han ställa sin fråga på frågestunden så då tänkte jag tar den nu och sen var det några som hade frågat i frågestunds videon vilka länder vi hade varit i och vilka bloggar vi läser så nu svara jag för mig så kommer väl Awa snart och gör lika dant! :)
 
Q: Ååå typiskt jag missade frågestunden, trodde den slutade imorgon :( 
Hoppas ändå jag kan få svar, vilken är eran favorit mode tidning? Och favorit parfym? Tacksam för svar :)
A: Förut var det Chic men den är nedlagd nu så StyleBy och ELLE. Victoria Secrets body splash Secret Charm eller Viva la Juicy. :)
 
Q: Vilka länder har ni varit i?
A: Thailand, USA, Grekland, Frankrike, Italien, Danmark, Australien, England, Egypten, Dubai (UAE), Sydafrika, St. Vincent and the Grenadines, Nya Zeeland, Singapore och Österrike.
 
Q: Vilka bloggar läser ni?
A: Nickys.se, arianag.blogg.se, zarish.blogg.se, flickangosta.blogg.se, theroow.blogg.se, andrealindelow.blogg.se, salliepersson.blogg.se, zupcake.com, kenzas.se, rebeccamk.com, charlotta.nu, wafy.blogg.se, nyheter24.se/modette/angelicablick, nyheter24.se/modette/chloeschuterman och saniaclaus.damernasvarld.se
 
Här är en gammal bild på mig från Frankrike
Kram Andrea
 
Kommentarer
Postat av: Linnea

Hud vad många länder du har varit i Andrea. Kändes det inte konstigt att vara i Singapore? Med tanke på att det är en annan tidzon där :)

Svar: Det flesta andra länderna har annan tids zon... :)
boosha.blogg.se

2013-01-24 @ 08:27:03
URL: http://goosha.blogg.se
Postat av: Emma

Oj, gud vad många länder du varit i. Själv har jag bara varit i Spanien och Grekland (också Danmark och Norge, men räknar inte de som "länder")

Vart var du i Grekland? :)

Svar: haha lol :) Kos
boosha.blogg.se

2013-01-24 @ 14:07:41
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: Moa

Var i USA var du Andrea?:)

2013-01-24 @ 14:15:33
Postat av: Moa

Var var ni när ni var i USA?:)

Svar: Har varit där 3 gånger så Aspen, Chicago, New York och sen Florida men det var när jag var väldigt liten :)
boosha.blogg.se

2013-01-24 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback