Q/A

Tänkte svara på några fråger som vi har fått!
 
Hej! 
Vad söta ni är. 
Men jag har några frågor till er,hoppas ni kan svara på dom. 

1. Vad heter din hund Andrea? Tazz
2. Hur lärde du dig att sjunga så bra Awa? Awa har gått hos en sång pedagåg men sen har även sjunigt i hela sitt liv och alltid gillat det! Så hon har väl alltid varit bra på det men utveckals genom åren.
3. Bor ni i hus eller lägenhet? Vi båda bor i lägenhet
4. Spelar ni något online spel? isåfall vad? Nej
5. Bruka ni spela the sims 3? isåfall kan ni något bra fusk koder dit? Hahha, jag gjorde det men jag och Ariana kör ibland, lol!

Jag hoppas ni har tid att svara på dom! 
Och ni är helt klart bäst.Kollar på eran blogg HELA tiden!Hur kan ni vara så grymma? 
Kram Maya
 
 
Awa, på Bild nr 22 vilket snyggt skall du har! Vart har du köpt det?? <3<3
Från H&M
 
Kan du lägga upp dina skidbyxor som du köpte?
Ja, absolut när mina föreldar kommer hem dom har dom just nu! :)
 

Hoppas ni fick svar på dom fråger som har kommit upp nu nyligen! :) Kram Andrea
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Oj vad snabbt ni svarade!
Men tack för ni svarade :)

Ni är bäst!!<3

2013-01-19 @ 16:09:48
URL: http://mayaharrysson.bloggplatsen.se/
Postat av: Sandra Enger

Hej, är du sugen på massa läsare från Norge? Har du lust med ett lite länk byte? Hør av dig om du är intresserad :)) Kram Sandra

2013-01-19 @ 18:55:59
URL: http://sandraenger.blogg.no
Postat av: Lizette

Hur mycket väger ni?

Svar: VArför vill du veta det haha ;)
boosha.blogg.se

2013-01-19 @ 20:07:31
Postat av: Anonym

Heej! Er blogg äger och ni är såååå snygga ! Har ni några mode tips att ge och awa jag har en fråga till dig : "har du gjort permanent hårplattning eller plattar du det bara ?Ialafall är det jätte snyggt och jag älskar era också era kläder!!!!! Så snygga tjejer.

Svar: TAck så mycket! Vi kan göra ett modetips inlägg någon dag. Ne det har jag inte, mitt hår tar 15 min att platta så det kan man göra lite då och då , tack ! Kram Awa
boosha.blogg.se

2013-01-19 @ 20:21:44
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

så fin!

2013-01-19 @ 22:15:13
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Sara

fin

2013-01-19 @ 22:34:39
URL: http://sarissh.blogg.se
Postat av: Therese

När kommer videon upp när ni skulle fixa er innan den där premiären?

2013-01-19 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback