Q/A

Q; Känns det inte konstigt för dig Awa att gå från skolan, tävla i x-factor, VINNA x-factor och sen tillbaka till skolan igen? :)) Har du märk att typ folk du inte brukade va med nu vill va med dig och sådär..? 
 
A; Självklart är det en omställning, är så lycklig att jag vann och är oerhört tacksam för allt stöd men jag är ändå lättad att X-factor är över, för det blev så stressigt i slutet med skolan och allt.Jag gick ganska mycket i skolan i början av programmet , jag hade inget höstlov utan gick och gjorde prov istället, har hunnit med skolan och faktiskt höjt mina betyg och är otroligt stolt.
 
Man skulle kunna tro att folk börjar vara med en nu bara för att, men jag har redan innan haft fantastiska vänner och jag väljer mina vänner med omsorg.De har ALLA funnits där för mig och peppat och stöttat, love u all(ni vet vilka ni är), så ne inga falska vänner här inte! Ingen avundsjuka har heller förekommit är så tacksam!!!! Det "enda" är  väl att man inte har samma privatliv som innan, man har många som iaktar en när man rör sig i stan, de yngre årskurserna i skolan kommer och ber om autografer, folk smygfotar(tyvärr, mycket roligare om man frågar, vissa glömmer stänga av blixten woops;), sen finns det självklart stunder då det kommer nån otroligt gullig och frågar om bild istället för nämnt exempel hehe. Jag har fötterna på jorden och kommer alltid vara jag,hoppas du fick ett bra svar! Kram Awa
 
Kommentarer
Postat av: Moa

När du gjorde din choklad fondant Awa, provstack du dom med en provsticka? Eller hur visste du att dom var klara? Tacksam för svar :)

Svar: Yez!!
boosha.blogg.se

2013-01-18 @ 14:21:48
Postat av: jennifa

Du skulle komma till Helsingborg imorgon, vart kommer du och vilken tid ? :DD

Kramar - jennifa 🎤

Svar: Vet inte hehe kram Awa(det är ett företag som gör turné så de bara tar dit oss vet inte var / tid)
boosha.blogg.se

2013-01-18 @ 15:36:18
Postat av: Jh

Jag har en vän i din skola. Han berättade att han och en kompis frågade efter en aoutograf av dig, och att du hade svarat "nej absolut inte". Därför hade de förstått dig som "dryg" eller något. Jag dömer dig inte, har ingen aning om vad som är sant osv... Men fin blogg :)

Svar: Haha jag har verkligen inte sagt så ! Jag ger alltid autografer om jag har tid, jag går i skolan som alla andra och har lektioner att passa men skulle aldrig vara dryg. Många säger elaka saker om en och hittar på, vilket inte är så kul så tro inte på vad alla säger kram Awa :)
boosha.blogg.se

2013-01-18 @ 18:58:07
Postat av: Miranda

Hej Awa!! Hur blev du och Andrea vänner? Alltså hur lärde ni känna varandra? :) kram// miranda

2013-01-20 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback