Awa- Day 2

     Denna dag så var det gym, lunchmöte, macys som stod på schemat, tog inte så mycket bilder denna dag!                            
MIn outfit för dag 2, precis innan denna bild togs så var hela familjen på gymmet och gymmade i 1h 30 min och sedan gjorde vi oss iordning för att gå och äta frukost på en närliggande Diner.
 
               1.Utsikt från Diner 2. Dinern 3. Min goda lemonad 4. Snubbe med coola kläder
 
1. Sirap och smör 2. Min goda frukost 3. Söta Jordgubbar 4. "Mums"
1. Vid Dinern 2. Vid Times Square 3. Smileee 4. Söt "matvagn"
1. Leker modell med min nya kamera 2. Mat 3. mums 4. Vi var på ett lunchmöte om musik denna förmiddag
 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan inte se bilderna? Varken från mobilen eller datorn:(?

2013-07-01 @ 16:38:17
Postat av: Anonym

vet inte om det bar är jag, men jag kan inte se bilderna de är bara blå frågetecken samma sak med del 1... kan se alla andra bilder i bloggen!

2013-07-01 @ 21:47:55
Postat av: Anonym

bilderna syns inte?!

2013-07-02 @ 12:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback