Awa- Day 4

Denna dag startade vi på en Diner i närheten av Central Park då vi hade bestämt oss för att spendera mesta delen av dagen i parken och bara gå runt och uppleva eftersom vi shoppade dagen innan. Denna dag blev nästan den mysigaste för den var så enkel, vi kollade på när några spelade softball och åt glass, promenerade , sen gick vi hela Madison Ave ner från Upper East Side. Här kommer lite random bilder från dagen;
1. A Married Couple 2. Fin utsikt 3. The Empire(GG-fans, skylten på andra sidan) 4. Päronen
1. Pinkberry Frozen Yoghurt 2. Mamma på Moonrock Diner 3. Moonrock "Fame wall" 4. Froyo
1.Menu 2. Central Park 3. Cool spegling av byggnad i byggnad 4. Dinern där vi åt, där även Jay-Z ätit, på Providence spelas mycket rappares musikvideos in sa de på Diner´n till oss.
 
Mys med min underbara mamma
     Vi besökte Strawberry Fields där finns John Lennons  minnesplats.
 
 Kvällen avslutades med en visit till Times Square och jag gjorde en "cartoon" målning.
Kommentarer
Postat av: Fia

Jag kan tyvärr inte se bilderna.... :'-( Men demär säkert jätte fina! :-)

2013-07-03 @ 23:15:54
Postat av: Olga

De är super tråkig, jag kan inte se några bilder från dian såna här inlägg... Vill jätte gärna se dom

2013-07-05 @ 11:35:57
URL: http://olgabodin.forme.se
Postat av: pia

bilderna syns inte -P till awa x

2013-07-05 @ 14:27:15
Postat av: Maimuna

Grattis Awa!!!

2013-07-06 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback