Color bags

Jag har förut varit mer för att ha mer enfärgade och svarta väskor för att det ska passa till det mesta! Men varför inte go crazy med en färg glad! Om den absolut itne passar till din outfit, ta en ny då! Väskan kan ju också vara en IT sak för din outfit, så du kan ju köra på en basic outfit och så livar väskan upp allt! Snabbt och enkelt. Kör lite mer yolo i ditt väsk val! ;) hehe 
Själv har jag varit väldigt sugen på att köpa en Rocco duffle från Alexander Wang. Men varför inte en i orange...? (finns i collaget nedan för)

Här är ett litet collage som jag har gjort på polyvore.com med flera färgstarka och mönstrade väskor! Kram Andrea
Color bags
 
Color bags by theboosha featuring a drawstring backpack

Marc by Marc Jacobs leather handbag
3 090 SEK - glassworks-studios.com

Victoria s Secret drawstring backpack
260 SEK - victoriassecret.com

Alexander Wang leather handbag
8 270 SEK - mytheresa.com

Tory Burch leather handbag
1 345 SEK - toryburch.com

MICHAEL Michael Kors leather handbag
2 335 SEK - bloomingdales.com

Rebecca Minkoff leather handbag
1 435 SEK - my-wardrobe.com

Gap pocket purse
98 SEK - gap.com

Marc by marc jacob
445 SEK - couture.zappos.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg och den är bra

2013-08-07 @ 09:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback