Fanny Castelius

I söndags var det min sista dag på Bageriet, för den här gången. Kommer ju komma tillbaka i Augusti och jobba 2 veckor med Awa! Det har varit super kul, med mycket kunder och mycket jobb. Ibland kan det vara lite för stressigt men det är bra att kunna lära sig hantera den stressen.
 
Så igår (måndag) så kom mina föräldrar för att hämta upp mig och åka till vårat landställe som jag är nu på. Känns lite tråkigt att lämna eftersom det har varit så roligt och hänt saker hela tiden, så det känns lite dött här nu... Men det är det nog inte så länge till! :) 
 
I alla fall så hade mamma och pappa varit i Falsterbo under helgen, och då har dom bland annat varit på Falsterbo Horse Show. Så då hade dom köpt hem lite saker till mig! Det var en pike tröja och en keps från showen som jag kan visa sen och sen ett par sov shorts från Fanny Castelius. Har letat efter ett par sov shorts nu på senaste tiden men har aldrig hittat några snygga. Dom är svin sköna att sova i och även super söta! :)
Men nu ska jag ut i solen igen, det är verkligen super varmt så jag in en stund och bloggade för att svalka av mig. Så ska nog gå ner och bada nu! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback