Hollywood secrets

Hej bloggen! Jag tänkte dela med mig av ett tips ! Jag har börjat använda mig av en "mode-tejp" på kläder när de kanske sitter lite löst eller man är rädd att urringningen blir för stor eller nåt så kan man använda sig av denna tejp för att säkerställa sina "klädproblem" och inte oroa sig över något! Den här tejpen används av många kändisar i Hollywood på röda mattan och så!
Det är en dubbelhäftande tejp som är genomskinlig och man tejpar ena sidan mot plagget och den andra mot huden! Det förstör varken hyn eller plagget. Det finns att köpa på Twilfit ett paket med typ 39 bitar för 120 kr om jag kommer ihåg rätt, men det är det värt!      Kram Awa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback