Februari favoriter

 
Canon EOS Rebel XSI / Andrea
 - Body Splash (Secret Charm) från Victoria Secret
Den här köpte jag på flygplatsen i Bangkok. Har använt den ganska mycket nu, det är en fräsch doft och nu när jag tänker efter på miner av våren! Älskar den!
- Nagelack (702) från Loréal
Det här nagelacket fick jag från Elle Galans goodie bag! Så nu när jag har varit sjuk så har jag målat naglarna flera gånger med det, eftersom man inte behöver top coat eller något så var det lätt att använda! Gillar inte helt att ha färgen svart på naglarna, känns lite däppigt men det är ändå stil rent! ;)
- Läppglans (Beauty Rush) från Victoria Secert
Brukar alltid ha ett läppbalsam med mig, men brukar byta efter ett tag, i Januari så var det Carmex. Men eftersom det inte är lika kallt längre så behöver man inte sånt läppbalsam längre. Alla VS läpp glans luktar så himla gott! Har 3 men tappade bort min när jag var funktionär i Uppsala, super synd... Men i alla fall så har den här legat i väskan den här månaden!
- Näsdukar som har mentol i sig från Kleenex (dom blev tyvärr inge bra på bild)
Under tiden jag har varit sjuk så tipsade Awa om dom här hon hittade dom när hon var sjuk! Det är näsdukar som har menthol i sig, typ som Eucalyptus eller bara mint typ. Det gör att man får lättare att andas och det lukar också super gott! ;)
 
Det här var mina Februari favoriter och Awas kommer också upp snart! Kram Andrea
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback