My day on the go!

#7days7stories
#boosha

#dailyvlog

Kommentarer
Postat av: Sofia

Både du och Andrea är så himla duktiga på sånna här videos med musik till och så...jag kan inte göra sånna bra videos som ni kan. Vill också skriva att eran blogg är jätte bra jag tror det beror mycket på att ni lägger ut många intressanta inlägg om tävlingar,mode,videos osv... Älskar verkligen er och Awa du ska veta att jag röstade på dig på X-faktor! Har en fråga till Andrea, sjunger du oxå? Tänkte oxå fråga om du (Andrea) kan lägga upp en sån klänning video med alla dina klänningar? Älskar er och eran blogg //kram en tjej som ser upp till er<3

Svar: Nej jag sjunger tyvärr inte! Önska att jag gjorde det! :) Ja det kan jag göra, har dock inte lika många klänningar som Awa haha så det blir nog inte lika lång! :)
boosha.blogg.se

2013-03-31 @ 10:09:19
Postat av: isabelle

Hej!
Jag har läst hela din blogg och den var verkligen superbra! Jag kommer vara inne varje dag och läsa! ser fram emot nya inlägg! Boosha är verkligen den bästa bloggen! Kram, Isabelle!

2013-03-31 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback