Q/A

Q: Vilken app tog du bilden i? jätte fin. :)
A: Tack så mycket, jag använder PowerCam!
Q: Ska ni på One Direction konserten?:)
A: Jag ska inte men det ska Awa! :)
QInte för att detta har mer Cara och göra men vilken är era favorit inrednings designer/ arkitekter? ;)
A: Jag har ingen speciell men vet inte om Awa har! :)
QVad har du för dator? Är du nöjd med den? ;) konstig fråga kanske, haha ;)
A: Jag har en Macbook Air 13 tum, egentligen skoldator men kommer att köpa ut den! Super bra dator! :)
Qhej, vilka fina kläningar du har! 
undrade bara vart och hur ni gör era videos? 
(med ljud ochtext osv?)
A: Den här frågan har väldigt många frågat!! Och när Awa och jag redigerar (när vi lägger till ljud eller text) så har vi förtöver videon till iMovie och ändrat där!! :)
Q: Hejhej har ariana en blogg? Och vart kommer hennes jeans ifrån?
A: Japp, arianag.blogg.se! :)
Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback