SHOWSTOPPER

 
HAR PRECIS BÖRJAT LYSSNA PÅ DENNA LÅT, DEN ÄR SÅ BRA!!
Jag älskar hur obekostad musikvideon är och att den blir så cool med så små medel, så kolla in den ovan!
 
I allafall så tänkte jag att vi skulle ge er en uppgift! Det har varit väldigt uppskattat med tävlingar på bloggen och vi har en produkt på lager som kan tävlas ut men då gäller det att ni sprider bloggen så pass mycket så att läsarsiffrorna höjs! Vi hade 800 igår men sen har vi haft 1200, så sprid så om vi klättrar över 1200 unika läsare varje dag under en vecka så blir det en tävling till, deal?? GOOD, LETS GO SHOWSTOPPERS!!
Kram Awa
Kommentarer
Postat av: Maya

Hej!
Jag har er blogg bland mina länkar,jag har det hela tiden för jag älskar verkligen eran blogg.Jag kollar på den hela tiden,varje dag flera gånger.Ni är grymma.Boosha är verkligen min favorit blogg jag har läst den ända sedan den dagen ni startade den.Ni gör verkligen ett bra jobb!<3:)

Svar: Å tack så hemskt mycket Maya, vad glada vi blir! Kram Boosha
boosha.blogg.se

2013-03-31 @ 12:45:24
URL: http://mayaharrysson.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Haha! Den är ju the theme song för Kim and Kourtney take Miami! (Kardashian systrarna)

2013-03-31 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback