2day

Är så taggad inför ikväll , det är ju för tusan Beyonce! Jag tror ingen kan förstå hur taggad jag är i år har jag Golden Circle biljetter men sist jag såg henne typ 2009 satt jag högst upp vid taket , sämsta platserna , såg inte hennes ansikte men hade så otroligt kul och jag tror det var min första konsert med en världsartist! Det var helt fantastiskt och jag satt och grät!
Nån gång vill jag turnera som B och stå på en stor scen med dansare , band , scenografi och bjuda på en sjukt bra show , då hoppas jag att mina "fans" som finns nu fortfarande är med! Jag ser så mycket fram emot att kunna dela med mig av låtarna vi spelar in, snart så!
Kram Awa

Kommentarer
Postat av: Moa

Awa du är så sjukt vacker! <3

2013-05-29 @ 18:22:39
Postat av: Fia

Ha jätte kul nu!! :-) :-D

2013-05-29 @ 20:37:09
Postat av: Anonym

Jag tror på riktigt att du kan bli så stor! Sanningen du har hela paketet + du är signad din framtid är nästan klar! Och om det så händer att du turnerar kommer jag och alla andra "awishar" (kom på det nyss, vi får komma på nåt bättre!) lät lite gulligt... Men vara där och lyssna! Och tro mig du kommer bli lika stor som henne om inte större! Längtar till din skiva kommer ut! //S

2013-05-29 @ 21:24:34
Postat av: Sofia

Tro mig! Jag är ett av dina fans och hoppas på dig och är helt säker på att du kommer bli stor! ;D Älskar sig Awa! <3

2013-06-01 @ 09:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback