Ansiks produkter

Vi fick en fråga om hur vi sköter vår hy ↓
 
Q: Åh älskar er blogg sååå mycket tack för att ni bloggar och gör min och andras dagar menar det verkligen...TACK!<3;) ni är så inspirerande och era tips är hur bra som helst;) skulle ni båda kunna visa hur ni sköter er hud? Har ganska svårt att hitta bra produkter för mitt ansikte och har en del finnar:( hur gör ni för att inte få finnar? Har ni redan haft er "finnperiod" eller har ni ärvt fin hud från era föräldrar? Lite konstig fråga men skulle bli hur glad som helst om ni visar i ett inlägg och svarar om ni vill såklart! Kram//vilma
 
Till och börja med tack så mycket!! Man blir så glad att andra inspereras av en själv!!
Sen till själva frågan, jag (Andrea) har inte några finn problem men det kan ända att man får en någon gång! Och jag tror om man sköter sin hy dagligen så kan man minska sina hy problem! Jag har inte helt fel fri hy alltid men det kan bero på att jag är slariv ibland med att tvätta ansiktet att jag inte orkar att jag är trött på kvällen och bara sjöler ansiktet snabbt!
Men det produkter jag använder som jag tycker funkar för mig är dom här tre på bilden!
Från vänster;
 
Ansikts skrub, jag har inte blackheads men den funkar bra ändå! Från neugrogena finns på Apoteket!
Smink bortagning, som vilken annan som helst från Nivea finns på Åhlens
Ansikts tvål, använder den här även som smink bortagning om jag inte har mycket smink. Luktar super gott och gör verkligen rent huden! Tips!! Från Formula 10.0.6 finns på Kicks och Åhlens.
 
Hoppas det hjälpte! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback