Chicago day 1

Jag tänkte lägga upp lite bilder från Chicago nu, så det kommer komma lite varje dag ungefär.. :)

Första dagen gick vi på stan för att shoppa och kolla balklänning till mig! (Som jag hittade för övrigt, inte någon på bilden) Måste även säga att jag tycker Chicago är en otroligt fin stad, blommor överallt rent på gatorna, alla är super trevliga och snälla allmänt fin och härlig stad!! :D

De hade super söta bussar dom körde omkring med.
Min brorsa och hans flickvän

Sen gick vi och åt otroligt god lunch på Ralph lauren, och det är även samma resturang som Oprah intervjuade Justin Bieber i! Kanske ätit på samma tallrik som honom nu... hahah never say never!
 
fortsättning följer... Kram Andrea
Kommentarer
Postat av: Anais Wilson

Jag vill också! åååh

2013-05-16 @ 17:12:28
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Hanna

Har man bal i 9

Svar: Japp
boosha.blogg.se

2013-05-19 @ 09:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback