In the woods

Som Awa berättade i de tidigare inläggen om igår, det var stört kul! Att bara spontant dra till grönan, ja som är så åk rädd men var ändå taggad! När vi väl hade kommit in och skulle åka vilda musen så började jag tänka "Vad fan gör jag här" för jag hade bara åkt vilda musen en gång innan och då började jag typ gråta fast jag var 12/13 heheh... men jag vet inte det bara släpte för mig och så var det bara inte läskigt längre! Så är typ taggad på att gå till grönan någon till gång!

Idag så köpte jag och Ariana morsdag present och sen var vi och fotade i skogen, och sen åt middag. Tog bara en chill kväll orkade inte följa med ut idag som vi gjorde igår. Men nu ska vi sova och imorgon blir det brunch, läxhjälp och ännu mera plugg har 427 glosor till onsdag, tagg!
En bild från idag med Arianas nya objektiv!! Gashhhh orkar inte med hur bra det är, dock har jag förstärkt bilden lite! Men ändå ljuset blir så mycket bättre!! Fler bilder kommer senare... ;) Kram Andrea
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback