16 år snart

Snart fyller jag 16 år om exat 3 dagar så på söndag! Herre gud vad tiden går fort kändes nyss som jag fyllde 15. Kom ihåg när jag var liten när det var exat en månad dag till min födelsedag brukade jag rita en kalender där jag kryssade för varje dag fram tills jag fyllde år. Kom ihåg då hur långsamt dagarna gick då. Och nu, så tänker jag inte ens på att jag fyller år om 3 dagar! Vilken skillnad.
 
I år kommer jag ha en tjej middag för närmsta tjejerna på lördag, det kommer bli super mysigt. Koller självklart fota så bilder kommer på det. Men nu måste jag sova puss Andrea
Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis i efterskott fin Andrea! Hoppas du hade en jättebra födelsedag<3

Svar: Tack!! :)
boosha.blogg.se

2013-11-14 @ 16:36:26
Postat av: Moa

fina*

2013-11-14 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback