+ / -

+ Älskar färgerna på träden, hösten har dom finaste färgerna
- Det är kallt ute
+ Älskar ämnet företags ekonomi
- Hatar att bestämma kläder på morgonen
+ Grym helg
- Har sprickor på båda sidorna av mobilen
+ Doft ljus när man pluggar
- Har tagit bort min ända sov morgon för speciall/extra hjälp, känner mig duktig! Kommer dock ångra det snart..
 
Det var ett tag sen vi gjorde bekännelser! Jag tycker om att läsa dom på andra bloggar, med så lite text så kan det säga så mycket. Har håltimme just nu mellan min speciall/extra hjälp som jag har precis börjat med igen, som ni såg över så är det på min ända sov morgon. Men man får man måste ofra visa saker för skolan ibland. :) Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback