FUN FUN FUN

Hej bloggen! Denna vecka består av rep, rep och ännu mera rep, men det är kul!! Just nu sitter jag och pluggar inför olika prov och ska snart iväg på rep igen haha. Hoppas ni kollar på Lördag på Svt, ska ha några av mina vänner i publiken vilket ska bli sjukt kul! 
Jag jobbar med en grym koreograf som heter Sacha och grymma dansare så det är superkul! Här nedan kommer lite mobilbilder från repet igår! Hade dubbla rep men det är så sjukt kul och dansen blir grym!
 
 
Btw, så ska jag återkomma med hudvårdstipsen, har inte hunnit...Men kollade igenom lite bilder och hittade en bild från Andreas överraskningsmiddag som jag ordnade med våra vänner, där fick hon en present av oss vilket var en "sminkkurs" , hon blev sminkad så fint! Kram Awa
Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Snälla kan du berätta vart din urmysiga tröja kommer ifrån? Kram, du äger!

Svar: Hej! Tack , den kommer från Brandy Melville
boosha.blogg.se

2013-10-04 @ 13:08:06
URL: http://marty.blo.gg
Postat av: Ebba

Gud vilka fina jeans! Var kommer de ifrån?

Svar: Tack! De kommer från "Twentyfiveseven"
boosha.blogg.se

2013-10-04 @ 17:18:52
Postat av: Mariam

Hej awa! Älskar verkligen dig så sjukt mycket du är en förebild för många unga tjejer som jag. Hoppas att du och din bästi Andrea forsätter att göra det ni gör. Älskar er! PS: vart har du köpt dina kläder ifrån som du har på dig på bilderna och hur långa är ni? Kram från eran största beundrare❤️

Svar: Hej! Tack så hemskt mycket, vad kul! De kommer från; Tröja Brandy Melville, byxor Acne Studios och skor Uggs! Jag är 160 och Andrea ca 164 Kram
boosha.blogg.se

2013-10-04 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback