Kallare tider

Bilder från i påskas på landet

Det är bara en tidsfråga innan snön kommer, till en början kommer det vara jätte mysigt men efter ett tag kommer man ha tröttnat på det väldigt lätt. Kollade igenom bilder från i påskas när min gudfar + familj var på landet, och sen kom även Ariana ett par dagar! Det var mysiga dagar.
 
Idag ska jag kolla på ett typ av överdrags byxor som man har över spring byxor, dom kallas Winter tights typ. Man kan ju alltid lagra upp med massor av tröjor osv på överkroppen men på vintern när man springer eller har tränings klädder så har man inget över dem och då blir det snor kallt! Sen ska jag fixa foto till ett ID kort som vi ska fixa och kanske lite plugg på det!
Ikväll ska ja på min mosters 50års fest, det är karibsikt tema och vet fortfrande inte vad jag ska ha på mig!! Panik! Aja, får fixa det på något sätt. Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback