Outfits in bloghistory

BLOGHISTORY OUTFITS

Hej! Bläddrade igenom bildarkivet igår vilket var så stört kul! Jag älskar vår blogg det är så kul att gå tillbaka och läsa som en dagbok, jag tänkte dela med mig några av dessa outfits jag hittade haha, dock hade jag ingen systemkamera när vissa av dessa togs så kvalitén från idag skiljer ju sig enormt, bara detta visar ju den ökade kvalitén och engagemang vi lägger ned på bloggen! Men nu blir det skola vi hörs!! Kram Awa

       //Vintage Blus//Guess väska//                 
//Blus Zara// Jacka Kenza//Kjol Franskt//
//Jeans Bik Bok//Skor?//Väska MBMJ//Jacka Kenza//Sjal?//
-II-
//Hm-klänning//Luciano Padovan skor//
//Blus Bik Bok//Shorts Zara//Minnetonka skor//Väska Cara//
-II-
 
//Denna klänning är den bästa jag köpt hittills i form av "finklänning", den hade jag på balen men med andra accessoarer. Jag älskar den , de små rosorna är handgjorda och hela är verkligen välarbetad in i minsta detalj, köpte den på Mycloset! // Kram Awa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback