Var tog sommaren vägen?

Bilder tagna i sommras, när min familj och min mosters åt middag på ett skärr
 
Nu när jag cyklade hem efter att ha pluggat med Awa så känner jag direkt att det har blivit kallare, och det bara fortsätter. Man har haft den hära mysiga tanken om hösten när man dricker te och mys, ser dom röda vackra löven osv. Men man har glömt bort att det faktisgt är super kallt när man går att det svider om kinderna. Usch vill inte gå in i en is tid som det är varje år för vi som bor i sverige! lol

Jag längtar bara tillbaka till sommaren när dom här bilderna är tagna, när det var varmt och ljust!
Back to reality - Nu ska jag äta ;)
 
C Y, Andrea
Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

Kan ni inte ha typ dagens blogg eller "tonårsbloggar" tips? :)

Svar: Jo, det kan vi nog göra någon gång :)
boosha.blogg.se

2013-10-15 @ 22:20:40
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback